تبلیغات
فروشگاه اینترنتی - مطالب خرداد 1395
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه محصولات اینترنتی
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


این سایت فروشگاهی در زمینه فروش انواع محصولات اینترنتی و فایلهای همکاری در فروش
سایتهای مورد نظر فعالیت میکند

مدیر وبلاگ :مسعود رفیعی آرانی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی سیستم تعلیق بادی
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 122
جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
یك خودرو برای داشتن راحتی بیشتر، نیاز به فنرهای خیلی نرم و انعطاف‌پذیر دارد. اما راحتی فقط هدف ما در ساخت یك خودرو نیست. ضمن اینكه باید بتواند سریع حركت كند. ایمنی بالایی نیز باید داشته باشد. یعنی اینكه حالت پایدار خود را حفظ نماید. بنابراین برای اینكه خودرویی پایدار باشد تعلیق آن باید خاصیت ضربه‌گیری بالایی داشته باشد اما همین خاصیت، خود از راحتی سرنشین خودرو می‌كاهد. به این ترتیب می‌بینیم كه در خودرو همیشه تضادی بین راحتی و ایمنی وجود دارد.
مهندسین و متخصصین صنعت خودرو در بسیاری از كشورهای جهان تلاش زیادی كرده‌اند تا با استفاده از موادی چون فولاد، روغن و كائوچو به سطحی كه در آن الزامهای راحتی و پایداری خودرو رعایت شده باشد برسند و در این راه به موفقیت هایی نیز دست یافته‌اند. اما در زمینه پیشرفت در افزایش سرعت خودرو، می‌توان گفت كه تقریباً همه خودروسازان به سطح قابل توجهی رسیده‌اند.
در مورد سرعت‌های بالا، باید بین راحتی و پایداری خودرو، یكی را انتخاب كرد. شركتهای سازنده اتومبیلهای مسابقه، مسلماً پایداری خودرو را ترجیح می‌دهند، اما سازندگان خودروهای لوكس، راحتی را در اولویت كار خود قرار می‌دهند.
شنـاور بـودن خـودرو روی بـالشتكـی از هـوا رویـای مهنـدسـین بود. در سال 1847 ((جان‌ لوئیس)) اختراع خود را كه در مورد فنرهای پتوماتیكی برای خودروهای راه‌آهن، لوكوموتیوها، خودروهای سنگین بود در مقاله‌ای به ثبت رساند. عنوان مقاله لوئیس ((الاستیسیته كامل هوای جو و كاربرد آن)) به عنوان یك جانشین برای فنرهای فلزی بود. به این ترتیب، لوئیس ادعا كرد كه اختراع وی اولین فنر هوایی لاستیكی است.
به كمك سیستم تعیین هوایی، دو مؤلفه راحتی و ایمنی را می‌توان یكجا در خودرو فراهم آورد. راز این كار در جایگزین نمودن خاصیت الاستیسیته گاز فشرده به جای فنرهای فولادی و قرار دادن بدنه خودرو بر روی چهار بالشتك پنوماتیك موجود در بالن‌های تعلیق می‌باشد.





نوع مطلب : پایان نامه ها و پروزه های دانشجوئی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 30 خرداد 1395

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک
دسته: مدیریت - بازرگانی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 99
جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
+ همراه با پرسشنامه 
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این مقاله روش انجام ارزیابی عملكرد كاركنان را شرح می‌دهد. معیارهای ارزیابی عملكرد، ارتباط بین ارزیابی عملكرد با ارزشیابی مشاغل و حقوق و مزایا، فنون مختلف ارزیابی عملكرد، اهداف، مكان و زمان ارزیابی عملكرد، خصوصیات شخصیتی ارزیاب و سایر نكات و جزئیات انجام ارزیابی عملكرد از جمله مباحث این مقاله هستند. 
اهداف : هدف كلی عبارت است از « تعیین عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در ادارات».
روش : پژوهش حاضر كه حاصل پژوهش میدانی بوده ، جزء مطالعات توصیفی - تحلیلی و به لحاظ روشی در قلمرو تحقیقات میدانی – روش تحقیق پیمایشی قرار می گیرد. واحد تحلیل فرد می باشد و جامعه آماری متشكل از كلیه کارکنان بانک های شهرستان قروه می باشد.
كلیدواژه : ارزیابی عملكرد كاركنان؛ ارزیاب؛ معیارهای ارزیابی؛ فنون ارزیابی عملكرد كاركنان؛ ارزشیابی مشاغل





نوع مطلب : پایان نامه ها و پروزه های دانشجوئی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 30 خرداد 1395



عنوان انگلیسی مقاله: As se s sment of Light Flicker Mitigation using Shunt Compensators
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی کاهش فلیکر نور به کمک جبرانسازهای موازی (شنت)
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده- هدف اصلی این مقاله مقایسه کارائی نسبی جبرانسازهای موازی در کاهش (تسکین) فلیکر نور حاصل از کوره‌ قوسی  است. یک سیستم تست متشکل از یک کوره قوسی مدل‌شده در نرم افزار PSCDAD/EMTDC ، در یک حالت با حضور جبرانساز استاتیکیVar  (SVC) و جبرانساز استاتیکی سنکرون (STATCOM) و در حالتی دیگر بدون حضور آنها شبیه‌سازی شده شد. مشخصات جبرانسازی این دستگاه‌ها برحسب شاخص‌های شدت فلیکر (Pst) و با استفاده از مدل فلیکرمتریِ توسعه یافته در PSCAD/EMTDC اندازه‌گیری و بررسی شد. نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهد که STATCOM به علت پاسخ سریع‌تر، قابلیت کاهش فلیکری بالاتری را نسبت به SVC دارا می باشد.  
I. مقدمه
سیستم قدرت نوین یک شبکه پیچیده است که تعداد زیادی از تجهیزات الکتریکی را به هم متصل می‌کند. صنایع سنگینی مثل ذوب‌آهن که در یک سیستم قدرت به شبکه محلی متصلند مصرف توان بسیار بالایی دارند که میزان مصرفِ توان، با زمان متغیر است. صنایع ذوب‌آهن دارای بار کوره قوسی است که به شدت غیرخطی است. جریان کشیده شده توسط این نوع بار در طی فرایند ذوب به سرعت تغییر می‌کند. تغییرات سریع جریان باعث افت ولتاژ در امپدانس سیستم AC شده و در نتیجه در نقاط تزویج مشترک (PCC) ولتاژ نوسانی حاصل می‌شود. اگر ولتاژ با فرکانس 0.5-35 Hz نوسان کند آنگاه در شدت روشنایی نور الکتریکی تغییراتی بوجود می‌آید. این تغییر شدت نور الکتریکی را فلیکر (چشمک زدن، سوسوکردن) نور گویند. با اینکه این اتفاق عمدتا در لامپ‌های التهابی رخ می‌دهد، اما در برخی مواردِ نادر لامپ‌های مهتابی (فلورسنت) نیز پدیده فلیکر نور را تجربه می‌کنند. 






نوع مطلب : ترجمه مقالات، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 30 خرداد 1395
عنوان انگلیسی مقاله: Classification of Future Electricity Market Prices
عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی قیمت آینده بازار برق
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده-پیش بینی کوتاه مدت قیمت ها در بازار برق در سال های اخیردر تمرکز مطالعات متعدد بوده است.  اگر چه روش های مختلف مورد بررسی قرار داده شده اند، دستیابی کمی از خطاهای پیش بینی نشده همیشه امکان پذیر است.  با این حال، برخی از برنامه های کاربردی، مانند مدیریت سمت تقاضا، نیاز به مقادیر دقیق برای قیمت های آینده ندارند، بلکه از آستانه قیمت مشخص به عنوان پایه ای برای ساخت تصمیمات برنامه ریزی کوتاه مدت استفاده می کند.  در این مقاله، طبقه بندی قیمت های بازار برق در آینده با توجه به آستانه قیمت از پیش تعیین شدهمعرفی شده است.  دو مدل جایگزین بر اساسبردارهای پشتیبانی ماشین با مفهوم چند طبقه، به صورت طبقه بندی روز آتیقیمت ارائه شده است.  نتایج عددی برای طبقه بندی قیمت ها در بازار آلبرتا و انتاریو ارائه شده است. 
I. مقدمه 
 قیمت برق یک عامل کلیدی در تعیین برنامه عملیاتی کوتاه مدت و استراتژیهای مناقصه در بازار رقابتی برق [1] می باشد.  در نتیجه، روش های متعدد داده ی رانده شده، برای مدل سازی و پیش بینی کوتاه مدت قیمت ها در بازار برق ارائه شده است. [16] -[2]   خطاهای پیش بینی قیمت گزارش شده به طور کلی از حدود 5٪تا 36٪متغیرومتفاوتاستکه بر اساس روش مورد استفاده و تجزیه و تحلیل بازار می باشد.  این طیف وسیعی از خطا، با این حال، در مقایسه با پیش بینی کوتاه مدت بار الکتریکی که در آن اشتباهات معمولا از 1٪تا 3٪متغیر می باشند،نسبتا بالا خواهد بود [17].






نوع مطلب : ترجمه مقالات، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 30 خرداد 1395

عنوان انگلیسی مقاله: Combined Operation of Unified Power-Quality Conditioner With Distributed Generation
عنوان فارسی مقاله: عملکرد ترکیبی اصلاح کننده های یکپارچه توان بوسیله توزیع گسترده
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در مقاله حاضر عملکرد ترکیبی اصلاح کننده های یکپارچه توان با توزیع گسترده مورد تحلیل قرار گرفته است. سیستم بحث شده در مقاله شامل اینورترهای سری و یک اینورتر موازی است. DG نیز از طریق یک خط DC به رکتیفایر متصل شده است. سیستم پیشنهادی مقاله می تواند به عنوان یک جبران کننده برای SAG و SWELL در وقفه های ولتاژ، هارمونیک ها ، توان راکتیو، در شبیه سازی های کامپیوتری نیز در تحلیل و آنالیز سیستم حاضر به کمک ما آمده است و از برنامه طراحی حالت های گذرای الکترومگنتیک DC به وسیله برنامه کامپیوتری در کنار نتایج آزمایشگاهی سخت افزار مربوطه بهره گرفته شده است.
سیستم مفروض، می تواند کیفیت توان را اصلاح کند این اصلاح کیفیت می تواند در یک نقطه از تاسیسات سیستم توزیع باشد یا اینکه در سیستمهای قدرت در صنعت باشد.
مقدمه
محققین تلاش گسترده ای را در مطالعه کیفیت توان انجام داده اند. این تلاش ها با هدف دستیابی به آخرین روشهایی است که برای اصلاح و بهبود توان انجام می شود.   کلا" عملکرد سیستم های یکپارچه اصلاح کننده توان (UPPC) ، کاهش اختلالاتی است که این اختلالات تاثیر گرفته از بار بحرانی است. UPQC شامل دو اینورتر می باشد که دارای اتصال مشترک خازنی DC می باشند. 
علاقه مندی و تمایل به استفاده از DG به صورت گسترده ای در حال گسترش می باشد این تمایل به دلیل آن است که DG می تواند نقش مهمی را در آینده سیستمهای قدرت بازی کند.    و بسیاری از مشکلات متداول سیستمهای قدرت AC را رفع کند. به عنوان مثال مشکلات حفاظتی که در سیستمهای قدرت توان بالا رخ می دهد. چرا که امکانات انتقال انرژی وسرویس دهی به تعداد زیادی از مشترکین محدود است. خطوط انتقال مشکلات حفاظتی خاص خود را دارند که این مشکلات می تواند کاهش پیدا نماید نصب تعداد زیاد DG می تواند این کار را انجام دهد. علاوه بر این مزیت دیگر DG منافع و بهره اقتصادی آن است که از طریق کاهش تلفات خطوط انتقال و هزینه تجهیزات شبکه ولتاژ بالا تامین می شود. 







نوع مطلب : ترجمه مقالات، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 30 خرداد 1395


( کل صفحات : 14 )    ...   2   3   4   5   6   7   8   ...   


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی